MissLeikny

MissLeikny

onsdag 19. november 2014

Oppdatering

På tide å oppdatere litt til dere kanskje?

På gårsdagens treningsøkt ble det lagt vekt på bryst og triceps, og det kjennes i dag. Herlig følelse! :D

Øvelsene jeg tok var:

  • Benkpress
  • Benkpress i skråbenk 
  • Dips (benk til benk)
  • Flyes
  • Franskpress med stang
  • Triceps Pushdown

I går var første gangen jeg brukte dette programmet, så ble litt opp og ned med vekter og sett.

Til middag ble det grillede kyllingvinger med Quinua salat. Snadder!
Denne salaten har jeg lært av to damer som kommer fra Peru, så oppskriften er peruansk :D
Skal ta bilder og fortelle mer om den neste gang jeg lager den, som sikkert ikke blir så lenge til, så det er bare å følge med ;)

Jeg var også helt uti Vasslia og holdt TupperWare party i går! Gøy som alltid :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar