MissLeikny

MissLeikny

tirsdag 11. november 2014

Life

I dag har jeg vært på Orkdalstur med mamma og søss. Vi besøkte tante pose, spiste middag på Veikroa og var innom Life butikken en tur :D

På Life ble det kjøpt disse tingene:


Grunnen til at jeg kjøpte grønn te var faktisk fordi jeg fikk melding fra min kjære om at det måtte han ha, sånn helt plutselig :p
Å drikke grønn te skal jo være veldig sunt og bra for kroppen, og det øker forbrenningen. Her har dere en liten oversikt over hva det kan være bra for.
BruksområdeVirker det?
Blærekreft: forebyggendeSer ut til å ha effekt
Brystkreft: forebyggendeMan vet ikke
Bukspyttkjertelkreft: forebyggendeSer ut til å ha effekt
Diabetes: forebyggendeMan vet ikke
Eggstokkreft: forebyggendeSer ut til å ha effekt
Hjerte- og karsykdom: forebyggendeMan vet ikke
Hyperlipemi (unormalt høy konsentrasjon av fettstoffer i blodet)Ser ut til å ha effekt
Høyt blodtrykkMan vet ikke
Kjønnsvorter (som salve)Har effekt
Konsentrasjon/ oppkvikkendeHar effekt
Lavt blodtrykkSer ut til å ha effekt
Leukoplaki i munnen (hvite områder i slimhinner)Ser ut til å ha effekt
Livmorhals dysplasi ( som følge av HPV infeksjon/ kjønnsvorter)Ser ut til å ha effekt
Lungekreft: forebyggendeMan vet ikke
Magekreft: forebyggendeMan vet ikke
Osteoporose (beinskjørhet)Man vet ikke
Overvekt: forebyggende og som behandlingMan vet ikke
Parkinsons: Forebyggende og for å forsinke sykdomsutviklingen.Ser ut til å ha effekt
Prostatakreft: forebyggende og som behandlingMan vet ikke
SlagMan vet ikke
Spiserørskreft: forebyggendeSer ut til å ha effekt
Svimmelhet hos eldre (Ortostatisk hypotensjon)Ser ikke ut til å ha effekt
TannkjøttbetennelseMan vet ikke
Tykktarms- og endetarmskreftSer ikke ut til å ha effekt

Så kjøpte jeg meg en sjampo som er laget av einebusk :D Jeg er veldig opptatt av at produktene jeg bruker er kjemikaliefrie og rene, så ville prøve denne! 
Alt man bruker utenpå kroppen trekker jo også inn i kropp og blod, så det er viktig å tenke på hva man bruker av hud og hårpleie :)

Noen som har prøvd denne kanskje? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar